Ασφαλής Χρήση Διαδικτύου - η ταυτότητα του προγράμματος

Τα παρακάτω στοιχεία είναι παρμένα από το σχέδιο υποβολής προγράμματος, το οποίο κι έχει εγκριθεί και δίνουν συνοπτικά την ταυτότητα του προγράμματος. 


ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : ??21?.     ΑΓΟΡΙΑ: ?11?   ΚΟΡΙΤΣΙΑ: ?12?

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

 

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

?

 

Συνάντηση ομάδας:

 

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

 

 

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Α. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

·        Παράνομο περιεχόμενο στο internet

·        Internet και εθισμός

·        Διαδικτυακός εκφοβισμός (cyberbullying)

·        Διαδικτυακά παιχνίδια

·        Διαδικτυακές σχέσεις

·        Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

Μετά την υλοποίηση του προγράμματος οι μαθητές θα είναι σε θέση:

·        Να γνωρίζουν τους κινδύνους που υποθάλπονται στο Internet.

·        Να γνωρίζουν πως μπορούν να χειριστούν τυχόν προβλήματα που θα συναντήσουν.

·        Να γνωρίζουν τις υποστηρικτικές δομές τις σχετικές με την διαδικτυακή εξάρτηση. 

·        Να γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν τεχνικά συστήματα ασφαλείας. 

·        Να έχουν εκφραστεί με ποικίλους τρόπους ? αρθρογραφία, σχεδίαση αφίσας, δημιουργία video, συνέντευξη.

·        Να έχουν εκπονήσει μία μικρή έρευνα.

·        Να μπορούν να χρησιμοποιούν διάφορα τεχνικά μέσα ? ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, ψηφιακή κάμερα, Η/Υ, εκτυπωτές.

 

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

·        Ενεργητική ? Βιωματική μάθηση (Μέθοδος project).

·        Απογευματινές συνεδρίες.

·        Ομαδοσυνεργατική προσέγγιση.

·        Παθητικές μέθοδοι ? προβολή video, η διάλεξη.

·        Διάφορες εκπαιδευτικές μέθοδοι - ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, η συμμετοχική παρατήρηση, αρθρογραφία, αναζήτηση στο internet.

·        Βιωματικές μέθοδοι που περιλαμβάνουν προσεγγίσεις συναισθηματικού τύπου με κύριο στόχο την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης του μαθητή, τη βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων, τη δημιουργία κλίματος αποδοχής και αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

·        Συνεργασίες με το κέντρο πρόληψης ?Ορίζοντες? Γρεβενών, σχετικούς με το θέμα φορείς, τα Χρονικά Δυτικής Μακεδονίας.

 

 

Δ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

·        Πληροφορική ? δίκτυα υπολογιστών (κεφ. 4), υπηρεσίες αναζήτησης στον παγκόσμια ιστό (κεφ. 7), επεξεργασία δεδομένων και υπολογιστικά φύλλα (κεφ. 8), γραφήματα και παρουσιάσεις (κεφ. 9).

·        Οικιακή Οικονομία ? Αγωγή Υγείας (κεφ. 8)

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)


Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων,  εφαρμογή εκπαιδευτικού υλικού, συνεντεύξεις, διαλέξεις, προβολή
DVD , δημιουργία αφίσας, διαφημιστικού σποτ, ερωτηματολόγια, παρουσίαση,  κλπ)

 

1ος ΜΗΝΑΣ

Διερεύνηση θέματος (τι είναι η ασφαλής χρήση διαδικτύου, ποιους ενδιαφέρει, ποιες δομές βοηθούν, αναζήτηση υλικού)

Οργάνωση ομάδας (καταγραφή ελεύθερου χρόνου, εύρεση βολικού χρόνου συναντήσεων, ανάθεση αρχικών αρμοδιοτήτων, χωρισμός σε υποομάδες)

2ος ΜΗΝΑΣ

Έρευνα (σχεδιασμός ερωτηματολογίου που απευθύνονται στους μαθητές του σχολείου και στους γονείς, διανομή και συλλογή των ερωτηματολογίων)

Οργάνωση διαλέξεων (επιλογή εισηγητών, σχεδιασμός/παραγωγή αφίσας, προσκλήσεων)

3ος ΜΗΝΑΣ

Έρευνα (επεξεργασία δεδομένων)

Οργάνωση διαλέξεων (επιλογή εισηγητών, σχεδιασμός/παραγωγή αφίσας, προσκλήσεων)

Επίσκεψη ? εφόσον είναι εφικτό ? στην Ελληνική Εταιρεία Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο (Λάρισα).

4ος ΜΗΝΑΣ

Έρευνα (Εξαγωγή συμπερασμάτων)

Παρουσίαση θέματος (αρθρογραφία)

5ος ΜΗΝΑΣ

Συγγραφή εργασίας

Παρουσίαση θέματος (αρθρογραφία, διαφημιστικό σποτ, παρουσίαση έρευνας στο σχολείο)

Αξιολόγηση προγράμματος

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων      .....1........